Witamy w ARREDI - HoReCa, Design & more
Koszyk (0) 0.00 zł

Polityka dostaw

Zamówienia realizujemy na terenie Polski.

Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Realizacja zamówienia odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Zamówienia złożone po godzinie 14.00 traktowane są jak złożone w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy traktowane są jak złożone w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia.

Koszt wysyłki pokrywa Kupujący.


W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 7 dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np. opóźnienie dostaw przez dostawców Sklepu), Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:

a)     częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,

b)    anulowanie całości zamówienia - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.


Dostawa zakupionych Towarów odbywa się poprzez wysłanie Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres.

Cena przesyłki na terenie kraju jest zryczałtowana i jest uzależniona od wagi i gabarytów towaru. Sprzedawca nalicza opłaty zgodnie z cennikiem przewoźnika dostępnym pod adresem siedziby firmy ARREDI S.C.


Istnieje możliwość osobistego odebrania produktu w magazynie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie bądź e-mailowo ze Sprzedawcą.


Z chwilą pokwitowania odbioru Towaru na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.


W przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru przesyłki przez Kupującego, który jest Konsumentem i nie korzysta z możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia odmowy odebrania przesyłki, Sprzedawca ma prawo do obciążenia Kupującego kosztami przesyłki i zwrotu do nadawcy. Jeżeli nieuzasadnionej odmowy przyjęcia odbioru przesyłki dokonuje podmiot niebędący Konsumentem, Sprzedawca może go obciążyć w każdym przypadku kosztami przesyłki.